Maartje van ‘t Riet
Delen


IG&H 5e op lijst van Best Workplaces 2018!

Utrecht,  28 maart 2018 – Adviesbureau IG&H heeft de vijfde plaats op de lijst van Best Workplaces 2018 van Nederland behaald. Deze lijst is samengesteld op basis van empirisch onderzoek door Great Place to Work® Nederland. Jaarlijks worden de hoogst scorende organisaties onderscheiden als Best Workplaces van Nederland. Afgelopen dinsdag werd de lijst van 2018 bekend gemaakt.


Vertrouwen, trots en plezier

René Brouwers, directeur van Great Place to Work® Nederland: “De organisaties die op de lijst van Best Workplaces staan, hebben werkomgevingen ontwikkeld waar vertrouwen, trots en plezier centraal staan. Tevens vervul je een voorbeeldfunctie ten aanzien van andere organisaties. Niet iedere organisatie behaalt de lijst in verband met strikte criteria. Het is een resultaat om trots op te zijn!”

Het Great Place to Work onderzoek

Brouwers over het onderzoek: “Wij vragen de mening van medewerkers op vijf waarden: geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap. Die waarden zijn gekoppeld aan prestaties. Dat kunnen wij staven met 30 jaar onderzoek, want zo lang gebruiken we deze methodiek al. Wij zijn het enige onderzoek dat niet alleen vraagt naar de mening van de medewerkers, maar ook het beleid van de werkgevers meeweegt. Door die koppeling te maken krijgen organisaties inzicht in de effectiviteit van hun beleid. Het onderzoek is empirisch onderbouwd en praktisch toepasbaar.”

Een geweldige werkplek

Jan van Hasenbroek, managing partner van IG&H: “Vanzelfsprekend ben ik bijzonder trots op alle mensen die het elke dag mogelijk maken dat onze organisatie een geweldige plek is om te werken. Nu kunnen wij zeggen dat wij behoren tot de top vijf van Nederland. Dit is een bevestiging van de sterke cultuur die wij zelf en onze klanten ervaren.”

Over IG&H

Bij IG&H hebben de medewerkers een passie voor transformatie. Het adviesbureau werkt voor toonaangevende organisaties in de financiële dienstverlening, retail en gezondheidszorg. Het belang van de eindklant staat centraal. Met authenticiteit, lef en vakmanschap brengt IG&H organisaties in beweging. Ook binnen de eigen organisatie staan deze eigenschappen centraal. Ze werven, ontwikkelen en verbinden zich op basis van een open en transparante organisatiecultuur.

Wil je meer weten over het werkgeversbeleid van IG&H? Bekijk het ‘Werken bij IG&H’ magazine.

A4-IG&H-Werkenbij-Magazine-DEF-outlines-binnen-en-buiten-voorkant-versie2

Gewoon eens kennismaken?
Kom een kop koffie drinken met een IG&H-er.
Lees meer